انواع تزریق ژل به لب با توجه به فرم چهره

انواع تزریق ژل به لب با توجه به فرم چهره

تزریق ژل لب در سال‌های اخیر به طور فزاینده‌ای محبوب شده است؛ زیرا می‌تواند ظاهر لب‌ها و به طور کلی، چهره را بهبود بخشد. با این حال، همه تزریق‌های ژل لب، ظاهری یکسان را ایجاد نمی‌کنند و هنگام انتخاب نوع تزریق مناسب، مهم است که شکل صورت مراجعه کننده را در نظر گرفت. بسته به ویژگی‌های صورت شما، انواع تزریق ژل به لب مختلفی وجود دارد که می‌تواند به شما در رسیدن به ظاهر ایده‌آلتان کمک کند. در این مطلب، انواع مختلف تزریق ژل لب موجود و اینکه کدام یک برای هر فرم صورت مناسب‌تر هستند را بررسی می‌کنیم.

بررسی و معرفی انواع تزریق ژل به لب

برای اینکه بدانیم کدام مدل تزریق ژل لب برای ما مناسب است، بایستی با انواع آن آشنا باشیم. تا انتهای این بخش با ما همراه باشید تا آن‌ها را به شما عزیزان معرفی کنیم.

مدل لب نچرال یا همان طبیعی و کلاسیک

مدل لب نچرال یکی از پرطرفدارترین روش‌های تزریق است که هر فرد می‌تواند از آن استفاده کند. می‌پرسید چرا؟ زیرا این مدل برای تمامی افراد با هر فرمی از صورت مناسب است. خانم‌ها و آقایانی که دارای لب‌های نازک هستند و می‌خواهند کمی تغییر در آن‌ها ایجاد کنند، مدل لب نچرال را انتخاب می‌کنند. پس:

لب نچرال برای “تمامی فرم‌های صورت” مناسب است.

مدل لب نچرال مورد تایید افرادی است که نمی‌خواهند ظاهر آن‌ها از حالت طبیعی خارج شود.

مدل لب روسی

این مدل برای آن دسته افرادی که طبیعی بودن مدل نچرال را می‌پسندند، اما می‌خواهند لب‌هایشان کمی بیشتر برجسته باشد، مناسب است. در این مدل، تزریق در امتداد خط لب انجام می‌شود. به همین دلیل است که در انتهای کار، لب‌ها ظاهری غیر طبیعی یا بسیار حجیم را به خود نمی‌گیرند. بنابراین:

مدل لب روسی برای افرادی که دارای چشم‌های کوچک یا لب‌های بزرگ هستند، مناسب نیست.

صورت‌هایی که دارای فرم بیضی شکل هستند و بخش انتهایی فک کمی پهن است، می‌توانند از مدل روسی استفاده کنند.

مدل لب عروسکی یا باربی

یکی از پرطرفدارترین مدل‌های انواع تزریق ژل به لب، مدل عروسکی یا باربی است. در این مدل، لب پایینی حجمی بیشتر از لب بالایی دارد. این موضوع را مد نظر خود قرار دهید که مدل لب عروسکی، چهره شما را به طور کامل از حالت طبیعی خارج می‌کند. این یعنی اگر علاقه‌مند به لب‌های طبیعی هستید، مدل باربی به هیچ عنوان برای شما مناسب نیست! این مدل تزریق ژل برای افرادی با مشخصات زیر، به بهترین شکل خود را نشان می‌دهد:

افرادی که دارای فرم صورتی گرد هستند یا افرادی که بینی خود را عمل کرده و می‌خواهند فاصله بین لب بالا تا بینی را تا حدی پر کنند.

این مدل تزریق به هیچ عنوان برای افرادی که استخوان‌بندی صورتشان درشت است، مناسب نیست.

از بین تمام مدل‌هایی که از ابتدا به شما معرفی کردیم، مدل لب قلبی یکی از پرطرفدارترین و در عین حال، جذاب‌ترین مدل‌های تزریق ژل لب است. در این مدل، فاصله‌ای بین دو قسمت بالایی لب و همچنین حاشیه دو لب ایجاد می‌شود تا شکلی قلب مانند به خود بگیرند. با این که مدل لب قلبی طرفداران بسیاری دارد، اما باید بدانید که اگر از نتیجه کار راضی نبودید، خارج کردن فیلرها در این مدل کار آسانی نخواهد بود! این مدل تزریق ژل لب بیشتر برای افراد زیر مناسب است:

افرادی که فرم صورت آن‌ها به شکل بیضی است.

افرادی که عرض لب‌هایشان کوتاه است.

مدل لب کمانی

این مدل لب، برای افرادی که فاصله لب بالایشان تا بینی زیاد است، مناسب بوده و می‌تواند تاثیر بالقوه‌ای را بر روی چهره آن‌ها ایجاد کند. این مدل از انواع تزریق ژل به لب، بیشتر بر روی لب بالایی تمرکز دارد و نتیجه کار نیز دقیقا به شکل کمان است. بنابراین:

برای افرادی که پا به سن گذاشته‌اند و می‌خواهند شادابی لب‌های خود را دوباره بدست آورند، مدل لب کمانی بهترین انتخاب است.

برای فرم‌های صورتی که فاصله لب بالا، به دلیل عمل بینی یا مواردی دیگر بسیار زیاد شده است، لب کمانی می‌تواند این مشکل را از بین ببرد.

مدل لب صدفی

لب‌های صدفی چیزی است که هر خانمی به دنبال آن بوده و می‌خواهد زیبایی بی‌نقصی را با این مدل لب‌ها بدست آورد. بیشتر تزریق فیلر در این مدل لب‌ها، بر روی لب پایینی انجام می‌شود. بسیاری از پزشکان برای ارائه مدلی جذاب‌تر، این تکنیک را با سایر تکنیک‌های معرفی شده ترکیب می‌کنند. این مدل لب برای دسته افرادی مناسب است که:

فرم صورت آن‌ها شبیه به قلب است.

لب‌هایشان به صورت طبیعی بدون حجم در بخش داخلی است.

مدل لب هالیوودی

این مدل لب نیز همان‌طور که از نامش پیدا است، تماما شبیه به تزریقاتی انجام می‌شود که بازیگران هالیوودی دارند. در این مدل تزریق، تمامی فیلر به طور مساوی در هر دو لب جای می‌گیرد تا ظاهر آن‌ها را حجیم نشان دهد. این مدل تزریق لب بیشتر برای دسته افرادی مناسب است که:

فرم صورت آنان بیضی است و انتهای صورت نیز چاق نیست.

می‌خواهند لب‌هایشان بلندتر دیده شود تا فرم صورت خود را در بخش انتهایی، حجیم‌تر نشان دهند.

ویژگی‌های مثبتی که از طریق تزریق ژل لب از آن خود می‌کنید

برخی از جذاب‌ترین ویژگی‌هایی که از انواع تزریق ژل به لب از آن خود می‌کنید، عبارت‌اند از:

لب‌های نازک شما، ضخیم‌تر می‌شوند.

هماهنگی بیشتری بین فرم لب و فرم صورت ایجاد می‌شود.

چین و چروک‌های روی لب از بین می‌روند.

حجم لب‌ها بنابر نظر شما کنترل می‌شوند.

گوشه‌های دهان به سمت بالا کشیده خواهند شد.

زیبایی شما با استفاده از این روش، دوام و ماندگاری بالایی دارد.

نتایج شما دائمی نیستند. این یعنی هر زمان که بخواهید، می‌توانید به چهره قبل خود بازگشته یا مدل لب‌هایتان را تغییر دهید.

کلام آخر با دکتر محمدرضا شیروانی

با انتخاب یک پزشک مجرب در حوزه انواع جراحی‌های پلاستیک، می‌توانید با خیالی آسوده تزریق ژل لب خود را انجام داده و به ظاهر دلخواه خود، دست یابید. دکتر محمدرضا شیروانی، فوق تخصص جراحی پلاستیک، بهترین انتخاب برای خانم‌هایی است که قصد دارند لب‌های خود را جذاب‌تر از گذشته کنند، نواقص آن‌ها را برطرف کرده، چین و چروک‌ها را از بین ببرند و ظاهری شاداب را به صورت خود ببخشند.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *