مزایا و معایب عمل لیفت ابرو | قیمت بالا کشیدن ابرو زنانه

مزایا و معایب عمل لیفت ابرو | قیمت بالا کشیدن ابرو زنانه

جراحی لیفت ابرو را می‌توان بهترین گزینه برای افرادی دانست که قصد دارند تغییر قابل‌توجهی را در این بخش از صورت خود ایجاد کنند. شناسایی بهترین جراح پلک در اصفهان نیز در این زمینه به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک عمل بدون مشکل و عوارض خاصی داشته باشید. لیفت را می‌توان به معنای بالابردن معنی کرد و عمل لیفت ابرو نیز دقیقاً به همین امر اختصاص دارد.

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در زمینه عمل لیفت ابرو در نظر گرفته شود، مزایا و معایب این نوع جراحی است. با ما در ادامه متن همراه باشید تا به شما عزیزان کلیه اطلاعات مربوط به این نوع جراحی و همچنین روش‌های انجام آن را ارائه دهیم.

لیفت ابرو چه کاربردی دارد؟ | بهترین جراح پلک در اصفهان

همان‌طور که می‌دانید ابرو نقش بسیار مهمی در زیبایی صورت ایفا می‌کنند. ابروهایی که دارای توازن باشند می‌توانند زیبایی و جذابیت صورت شما را چندبرابر نمایند. برای تغییر کلی زاویه قرارگیری ابرو روش‌های مختلفی وجود دارد، اما در بین آن‌ها مناسب‌ترین گزینه، جراحی لیفت ابرو است.

افتادگی ابروها معمولاً با افزایش سن به یک مشکل اساسی برای بسیاری از افراد تبدیل می‌شود و قاعدتاً این افتادگی منجر به تغییر در زیبایی چهره خواهد شد. این افتادگی معمولاً دلایل مختلفی دارد که از جمله آن‌ها می‌‌توان به تأثیر جاذبه بر روی صورت و همچنین شل‌شدن عضلات بالای ابرو اشاره کرد.

اگر دچار افتادگی ابرو هستید، نیاز نیست نگرانی خاصی داشته باشید؛ زیرا با کمک بهترین جراح پلک در اصفهان و بهره‌گیری از جدیدترین روش‌های مخصوص انجام عمل لیفت ابرو، می‌توانید حالت پیشین ابروهای خود را دوباره بازیابی کنید! با انجام این عمل پزشک ابروهای شما را طی یک جراحی خاص در مکان مناسب قرار می‌دهد.

جراحی لیفت ابرو به چه کسانی توصیه می‌شود؟

هم زنان و هم مردان می‌توانند از جراحی لیفت ابرو برای افزایش زیبایی صورت خود استفاده کنند، هرچند که این عمل بیشتر در بین بانوان عزیز رایج است.

به طور کلی می‌توان گفت که جراحی لیفت ابرو بیشتر برای افرادی مناسب خواهد بود که خطوط عمیقی در فاصله بین دو ابروی آن‌ها ایجاد شده است و یا به طور کلی از شکل ابروهای کنونی خود راضی نیستند. افرادی که چین‌وچروک بسیاری در بخش پیشانی خود دارند نیز می‌توانند از مزایای این جراحی بسیار ویژه بهره‌مند شوند.

مهم‌ترین مزیت لیفت ابرو چیست؟

به‌جرئت می‌توان گفت که مهم‌ترین مزیت انجام لیفت ابرو، افزایش زیبایی و همچنین جوان‌سازی کلی صورت شما است. به کمک این جراحی می‌توانید بسیاری از چین و چروک‌هایی که چهره شما را به یک چهره خسته تبدیل کرده‌اند از بین ببرید.

لیفت ابرو موجب ایجاد یک تقارن بسیاری مناسب در شکل کلی ابروهای شما می‌شود به صورتی که چهره شما کاملاً جذاب خواهد شد. یکی دیگر از مهم‌ترین مزیت‌های لیفت ابرو (البته اگر تحت‌نظر بهترین جراح پلک در اصفهان انجام شود) بزرگ‌تر نشان دادن چشم‌ها است. در واقع این امر منجر به افزایش زیبایی چشم‌ها نیز می‌گردد.

آیا لیفت ابرو عوارض و یا معایب خاصی دارد؟

پرسش اصلی بسیاری از کاربران در زمینه جراحی لیفت ابرو آن است که آیا چنین عملی با عوارض خاصی همراه خواهد بود؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که مهم‌ترین عوارض جزئی این عمل عبارت‌اند از: تورم، قرمزی و همچنین کبودی در اطراف ابروها و چشم.

خوشبختانه تمامی این عوارض و علائم به فاصله بسیار کوتاهی پس از جراحی از بین می‌روند، به شکلی که تنها چند هفته پس از جراحی دیگری خبری از این علائم نخواهد بود. به طور کلی حتی در شرایط نامناسب نیز این عوارض نهایتاً تا ۲ هفته پس از انجام عمل لیفت ابرو ادامه پیدا می‌کنند و سپس از بین می‌روند.

یکی دیگر از معایب عمل لیفت ابرو که به‌واقع نمی‌توان آن را عیبی جدی دانست، احساس بی‌حسی در ابروها پس از انجام عمل است. به طبع جهت انجام عمل پزشک باید از داروی بی‌حسی جهت حس نشدن درد توسط شما کمک بگیرد. این نوع داروها هیچ‌گونه آسیبی به صورت شما وارد نمی‌‌کنند و نیاز نیست در این باره نگرانی خاصی داشته باشید، به خصوص اگر جراحی توسط بهترین جراح پلک در اصفهان انجام گیرد.

روش‌های مختلف انجام عمل لیفت ابرو چیست؟

برای انجام عمل لیفت ابرو می‌توان از روش‌های مختلفی استفاده کرد. رایج‌ترین روش برای انجام این امر، جراحی به کمک نخ است. سایر روش‌های موجود جهت لیفت ابرو عبارت‌اند از:

  • جراحی به کمک لیزر: در این روش از دستگاه‌ لیزر کمک گرفته می‌شود.
  • جراحی به کمک هایفوتراپی: در این روش از امواج ultra sound استفاده خواهد شد.
  • جراحی به کمک اولتراپی: لیفت ابرو در این روش با کمک تحریک حرارتی صورت می‌‌گیرد.
  • جراحی به کمک آندوسکوپی: ابزار اصلی برای انجام این عمل، آندوسکوپ است.

هزینه‌های مربوط به عمل جراحی لیفت در اصفهان چقدر است؟

هزینه‌های مربوط به جراحی لیفت ابرو در شهر اصفهان رابطه مستقیمی با نوع عمل انتخابی شما دارد. همان‌طور که گفته شد روش‌های مختلفی برای انجام این عمل وجود دارد و به طبع هر یک از آن‌ها دارای هزینه مختص به خود هستند. برای مثال هزینه لیفت ابرو با روش تراش استخوان حدوداً بیست و پنج میلیون تومان است.

در بین روش‌های مختلف، روش لیفت ابرو به کمک نخ معمولاً هزینه کمتری نسبت به سایر روش‌ها دارد. لیفت ابرو به کمک لیزر نیز یک عمل مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود. هنگام مراجعه به پزشک می‌توانید پرسش‌های خود را در رابطه با هزینه انجام عمل لیفت ابرو از وی بپرسید.

سخن پایانی | بهترین جراح پلک در اصفهان

عمل لیفت ابرو یک روش کاملاً مناسب جهت تغییر شکل ابروها در افرادی است که دچار افتادگی ابروها شده‌اند. مهم‌‌ترین مزیت این عمل را می‌‌توان افزایش جذابیت و همچنین بهبود کلی زیبایی صورت دانست. این عمل عوارض خاصی ندارد. برای انجام عمل لیفت ابرو می‌توانید از روش‌های مختلفی بهره‌ بگیرید که هرکدام از آن‌ها دارای هزینه منحصربه‌فرد خود هستند.

مهم‌ترین نکته در زمینه انجام یک عمل لیفت ابرو به شکل مناسب، انتخاب بهترین جراح پلک در اصفهان است. دکتر محمدرضا شیروانی به‌عنوان یکی از برترین جراحان زیبایی به شما عزیزان کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه مدنظر خود دست یابید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه‌ها و روش جراحی لیفت ابرو می‌توانید با ما در تماس باشید.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *