تفاوت تزریق ژل پروفایلو با دیگر روش های جوانسازی

تفاوت تزریق ژل پروفایلو با دیگر روش های جوانسازی

امروزه روش‌های غیرتهاجمی بسیاری برای مراقبت از پوست وجود دارد. که هر کدام کارکرد خاص خود را دارند. در این بین تزریق ژل پروفایلو یک روش درمانی متفاوت و پیشرفته در راستای جوانسازی پوست صورت است. که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در این روش درمانی به جای پر کردن چین و چروک‌های صورت، آنها را همسطح پوست می‌کنند، و با تحریک تولید کلاژن به صورت طبیعی، پوست را از داخل جوان می‌کنند. ژل پروفایلو به رفع افتادگی پوست صورت، پوست گردن، رفع چروک پوست گردن و جوانسازی پوست دست کمک می‌کند. ما در این مقاله قصد داریم به بیان مزایای منحصر به فرد پروفایلو بپردازیم و میزان اثربخشی آن را با سایر روش‌های جوانسازی پوست مقایسه کنیم.

آشنایی با ژل پروفایلو

پروفایلو (Profhilo) یک ژل حاوی اسید هیالورونیک است که به عنوان عامل بازسازی پوست با تحریک تولید طبیعی کلاژن و الاستین در پوست، به رفع علائم پیری مقابله کمک می‌کند تا ظاهر بیمار جوان شود. در این روش غیرتهاجمی و بدون جراحی برای زیباسازی پوست، علاوه بر رفع چروک و خطوط صورت، در پوست نیز حالت ارتجاعی ایجاد کرده و کیفیت بافت و رطوبت پوست را نیز بهبود می‌بخشد.

تزریق ژل Profhilo برای چه کسانی مناسب است؟

ژل پروفایلو بافتی شبیه مواد طبیعی داخل پوست دارد و با تحریک تولید طبیعی چهار نوع کلاژن و الاستین در پوست سبب طراوت و زیبایی آن می‌شود. نتایج تزریق ژل Profhilo ظرف مدت دو هفته نمایان می‌شود و به همین دلیل این روش درمانی برای افرادی که مناسب است که روی پوست صورت یا گردن خود دارای چین و چروک‌های سطحی و عمیق بسیار هستند. این ژل با تمام علائم پیری ناشی از افزایش سن، استرس و خستگی یا تیرگی پوست، کاهش حجم صورت مقابله می‌کند تا ظاهری زیبا و پر حجم در پوست ایجاد کند.

تزریق ژل پروفایلو در چه نقاطی قابل انجام است؟

تزریق ژل پروفایلو باید به صورت اصولی و زیر نظر پزشک متخصص پوست و مو انجام شود تا نتایج آن رضایت ‌بخش شود. پزشک معالج در عملیات تزریق در ابتدا روی ناحیه تحت درمان، یک پماد بی‌حس کننده پخش می‌کند. سپس با استفاده از تکنیک BAP، 2 میلی لیتر از ژل پروفایلو را در 5 منطقه صورت تزریق می‌کند.

این تکنیک تزریق دارو برای یک سوم پایینی صورت که به دلیل افزایش سن دچار کاهش حجم پوست شده، کاربرد دارد. برای کسب نتایج بهتر اغلب به بیماران پیشنهاد می‌شود که ظرف دو ماه و در دو جلسه، 4 میلی لیتر پروفایلو را تزریق کنند. در صورت شدید بودن علائم پیری، تزریق دارو در 4 جلسه درمانی انجام می‌شود.

لازم به ذکر است، تزریق پروفایلو اغلب در نواحی مختلف پوست صورت اعم از گونه، چانه و فک قابل انجام است و سبب افزایش حجم زیر پوستی شده و چین و چروک‌های سطحی و عمقی آن را از بین می‌برد. به طور کلی از مزایای تزریق ژل Profhilo می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش حالت ارتجاعی و سفتی پوست
  • احیای دوباره درخشندگی پوست صورت
  • بهبود بافت و رنگ پوست
  • حفظ رطوبت و آبرسانی به پوست
  • افزایش سفتی و رفع افتادگی پوست

بررسی تفاوت تزریق ژل پروفایلو با بقیه روش‌های جوانسازی پوست

امروزه روش‌های مختلف برای جوانسازی و لیفت پوست صورت وجود دارد که در شناسایی بهترین روش باید میزان افتادگی و علائم پیری ناشی از افزایش سن را مورد بررسی قرار داد. در ادامه به مقایسه تزریق ژل پروفایلو با سایر روش‌های جوانسازی پوست می‌پردازیم.

تفاوت تزریق پروفایلو با بوتاکس

این روش‌های درمانی، نواحی متفاوتی از صورت و پوست را درمان می‌کنند. به طوری که بوتاکس چین و چروک‌های فعال ناشی از حرکت ماهیچه‌ها را هدف قرار می‌دهد و سبب فلج شدن کامل عضلات شده و به درمان خطوط پیشانی، کنار چشم و خطوط اخم کمک می‌کند. اما برای بهبود حالت ارتجاعی و رفع علائم پیری قسمت پایینی صورت اعم از گونه و فک بهتر است از روش تزریق پروفایلو استفاده کنید.

تفاوت پروفایلو با هایفوتراپی

پروفایلو علاوه بر آبرسانی پوست در فرم‌دهی و رفع افتادگی پوست تاثیر می‌گذارد و به بهبود کیفیت و سفتی پوست کمک می‌کند. در این بین هایفوتراپی به عنوان یکی از رایج‌ترین تکنیک‌های غیر تهاجمی در راستای سفتی پوست صورت و گردن شناخته می‌شود در روش هایفو با ایجاد گرما و انتقال امواج اولتراسوند به صورت متمرکز به لایه‌های عمقی پوست زمینه کاهش چین و چروک‌ها، سفت کردن پوست افتاده گردن، لیفت گونه، ابرو و پلک را فراهم می‌سازند. همچنین این روش درمانی در بهبود زاویه فکی و سفتی پوست و خطوط دکلته یا پوست بالای قفسه سینه موثر است.

در روش هایفو تغییرات ایجاد شده بعد از گذشت 6 ماه نمایان می‌شود، در حالی که در تزریق پروفایلو، نتیجه و میزان اثربخشی بلافاصله بعد از تزریق ژل قابل مشاهده است.

تفاوت تزریق ژل پروفایلو با سایر فیلرهای پوستی

تفاوت ژل پروفایلو با سایر روش‌های تزریق فیلرهای پوستی در این است که با تزریق آن تغییری در افزایش حجم پوست به وجود نمی‌آید. بلکه پروفایلو به احیای تولید سلول‌های بنیادی در پوست کمک کرده و منجر به درمان افتادگی و علائم پیری پوست می‌شود. در واقع با تزریق ژل پروفایلو، لایه‌های پوست و چربی به صورت همزمان به حالت طبیعی خود باز می‌گردند و پوست تحریک می‌شود. همچنین، پروفایلو را می‌توان در نواحی از بدن تزریق کرد که امکان استفاده دیگر فیلرهای پوستی وجود ندارد.

بهترین روش درمانی برای جوانسازی پوست

در انتخاب بهترین روش درمان جوانسازی پوست بهتر است که از خدمات مشاوره یک پزشک متخصص کمک بگیرید تا با ارزیابی وضعیت پوست شما، مناسب‌ترین روش درمانی را توصیه کند. تزریق ژل Profhilo به عنوان یک روش منحصر به فرد برای کسب نتایج طبیعی با اثرات طولانی مدت در راستای بهبود کیفیت پوست بسیار مناسب است. در واقع در صورت انتخاب روش پروفایلو به جای سایر روش‌های سنتی تزریق پوست، افراد بدون جراحی می‌توانند به ظاهری شاداب و جوان دست پیدا کنند.

جمع‌بندی

در این مقاله بررسی Profhilo به عنوان مناسب‌ترین روش درمانی برای افراد در سنین مختلف پرداختیم که به دلیل پیری و افزایش سن با چین و چروک‌های سطحی و عمیقی روی پوست خود درگیر هستند. در ادامه نیز تزریق ژل پروفایلو را با سایر روش‌های سنتی جوانسازی پوست مقایسه کردیم تا بهترین انتخاب را برای احیای طبیعی پوست خود داشته باشید. برای کسب نتایج بهتر و ارزیابی وضعیت پوست خود حتما با یک پزشک متخصص مشورت کنید.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *